PAGADIAN CITY, October 15
(PIA)— Gipahayag ni Secretary Martin Andanar sa Presidential Communication
Operations’ Office (PCCO) nga ang Duterte Legacy communication’s campaign ang
mas gipalig-on pinaagi sa tabang sa private media.
Sa interview ni Fatima
Jinno sa DXSM Radyo Pilipinas Jolo, Sulu kang Secretary Andanar ning adla’w nga
Biyernes, iyang gipahibalo sa katawhan nga ang Duterte Legacy campaign lahi sa
uban nga mga communication’s campaign tungod sa tabang ug maayo nga relasyon sa
PCOO sa private media.
“Lig-on ug maayo ang atong
relasyon sa private media. Ug tungod usab sa atong national communication
policy, kini ang nahimo nga dalan nga atong matukod ang Laging Handa Crisis
communication,” pagpahibalo ni Andanar.
Matud pa ni Andanar nga
naandan na nga maayo ang relasyon sa PCOO ug Philippine Information Agency
(PIA) sa private media ug kini ang atong mas ipalig-on pa.
Takus kahinumduman nga ang
Kapisanan ng mga Brodkaster ng Pilipinas (KBP) nahimong kanunay nga kaabag sa
PCCO ug PIA sa Laging Handa Network Briefing program niini pinaagi pagsibya sa
mga radio stations aron madungog sa mga katawhan ang mga kalampusan nga nahimo
sa kagamhananan ni Presidente Rodigo Duterte. (NBE/GCC/PIA-Zamboanga del Sur)
No comments:
Post a Comment